رحلت حضرت زینب (س) در راه دفاع از ولایت بود

مسئول بسیج ورزشکاران استان لرستان  گفت: رحلت حضرت زینب (س) در راه دفاع از ولایت بود و دختران ولایی نیز با الگو گیری از این بانو در دفاع از آرمان دینی و ولایت در تمام صحنه ها باشند.
کد خبر: ۹۳۲۴۴۳۹
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

 سرهنگ پاسدار سعید داوودی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان،  ضمن عرض  تسلیت رحلت حضرت زینب (س) اظهار داشتند :رحلت آن بزرگوار نیز در راه دفاع از ولایت بود و  دختران ورزشکار و  ولایی نیز با الگو‌گیری از این بانوی بزرگ در دفاع از آرمان دینی و ولایت با تمام وجود در تمام صحنه‌ها حضور پیدا کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران لرستان  گفت: امروز اسلام مورد حمله‌های بی‌وقفه دشمنان است. امروز آن روزی است که باید کمر همت برای دفاع از اسلام و آرمان‌های راستین اسلام بست.

داوودی  گفت: صبر آن حضرت مثال زدنی است و در دوران و پیچ و خم های زندگی و سختی ها در برابر مشکلات خم نشد و مانند کوه مستحکم و صبور مقاومت کرد.

وی ادامه داد: در شرایطی که همه مردان در روز عاشورا به شهادت رسیدند و جمعی هم به اسارت رفتند، با درایت در برابر همه مشکلات ایستاد.
 
داوودی  با اشاره به مصائب وارده بر حضرت زینب (س) در کربلا، اضافه کرد: خطبه ایشان در شام و کوفه و روشنگری های وی در راه شام در بین اقوام و مردم نشان دهنده روحیه تسلیم ناپذیری ایشان است

 
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان لرستان با تاکید بر اینکه در موضوع ورزش، اخلاق، رفتار و مرام پهلوانی باید به صورت عملی وارد شد، خاطرنشان کرد: الگوبرداری از سبک زندگی اهل بیت (ع) در این حوزه حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات