خبرهای داغ:
بخشدار پیرسلمان اسدآباد خبر داد

افتتاح دکل ایرانسل منطقه کلیایی در آینده‌ای نزدیک

اسدآباد-بخشدار پیرسلمان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری دکل ایرانسل منطقه کلیایی این بخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۴۵۳۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
افتتاح دکل ایرانسل منطقه کلیایی در آینده‌ای نزدیکبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمود فیروزبخت در نشست با دهیاران بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افتتاح و بهره برداری دکل ایرانسل منطقه کلیایی این بخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر این سایت BTS در حد ۴G  با پوشش هفت کیلومتری با اعتباری افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان نصب شده و تنها برق رسانی آن باقی مانده که این امر نیز در دست اجرا قرار دارد و با راه‌اندازی دکل ۱۰ روستای بخش پیرسلمان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی در ادامه با تاکید بر پیگیری پروژه‌های عمرانی توسط دهیاران در سطح روستا‌ها و تعریف و اجرای پروژه‌های جدید در سطح بخش افزود: در بحث ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سطح روستا‌ها نظارت و جلوگیری از این امر توسط دهیاران ضرورت دارد.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد همچنین با تقدیر از زحمات کادر درمان و حمایت‌های دستگاه قضایی در بحث پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: برگزاری هر گونه تجمعات و مراسمات در بحث پیشگیری و مدیریت انتشار بیماری و ویروس کرونا با توجه به شیوع شکل جدید ویروس کرونا ممنوع بوده و تداوم پروتکل‌های بهداشتی و ماسک و فاصله گذاری اجتماعی الزامی است.

وی عنوان کرد: اهتمام ویژه دهیاران و دست اندرکاران در بیمه عشایری و روستایی، همکاری با دستگاه‌های متولی در راستای جلوگیری از انتشار بیماری مشترک بین انسان و حیوانات در سطح روستا‌های بخش از دیگر موارد مورد تاکید است.

فیروزبخت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهرو روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ خاطر نشان کرد: با صیانت از آرا، با حضور و مشارکت حداکثری مردم انتخاباتی با نشاط و سالم در بخش پیرسلمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ در این جلسه اعضا ستاد انتخابات حوزه فرعی بخش پیرسلمان معرفی و وظایف آنان تقسیم و مشخص شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار