مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: بانوی صبر و وفا در دفاع از حریم ولایت الگوی بی بدیلی برای همگان هستند.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۱۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

 خواهر پاسدار لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: حضرت زینب(س) در کوفه مسئولیت تعلیم و تربیت بانوان را برعهده داشتند، ایشان همانند پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) با افراد همانند طبیب رفتار می‌کردند و با تعلیم و تربیت روح و جان افراد را به سوی خداوند متعال سوق می دادند.

وی افزود: بانوان ما با الهام گرفتن از این خصیصه حضرت زینب کبری(س)، می توانند مهمترین عنصر هدایت و ارشاد جامعه باشند که با این وجود هیچ قدرتی نمی‌تواند در پی گمراه کردن نسل جوان باشد.

این مسئول ادامه داد: حضرت زینب(س) با تبلیغ و روشنگری پس از واقعه عاشورا توانستند یک انقلاب را حفظ کنند.

سیرانی گفت: اگر ما پیرو ولایت نباشیم نمی توانیم زینبی باشیم و اگر از ولایت دفاع نکنیم همواره حادثه کربلا در حال تکرار است، چرا که حضرت زینب(س) با علم، بصیرت و عمل به موازین شرعی و دستورات دین توانستند از حریم ولایت و امامت دفاع کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در پایان ضمن تحلیل جمله ماندگار حضرت زینب (س) مبنی بر اینکه به جز زیبایی چیزی ندیدم، خاطرنشان کرد: برای ایشان نهضت عاشورا زیبا بود زیرا رسالتی که خداوند به آنان سپرده بود را خوب انجام دادند از نظر ایشان باید این واقعه به شکل شایسته تمام می شد و به انجام می رسید که رسید و حضرت زینب کبری(س) تمام کننده آن بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات