خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در شریان‌های جامعه جاری و ساری باشد، کشور بیمه خواهد شد، فرهنگ دفاع مقدس یکی از بهترین نسخه های غلبه بر مشکلات ماست.
کد خبر: ۹۳۲۴۷۳۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم رونمایی از پوستر سومین جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس و مقاومت،  افزود: دفاع مقدس بخشی از هویت ما هست، نباید اجازه بدهیم دفاع مقدس مورد غفلت واقع شود. رسانه های داخلی به مناسبت های مختلف به دفاع مقدس پرداخته اند اما با توجه به گستره و عظمت دفاع مقدس کارهای انجام شده کافی نیست.

وی خاطرنشان کرد: برای درک مفاهیم غنی دفاع مقدس باید از تمام داشته‌های ادبی و هنری خودمان بهره ببریم.

حجت الاسلام آل هاشم با تبیین ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای نشر معارف دفاع مقدس گفت: امروز اثری که فضای مجازی دارد بیش از سایر رسانه هاست و باید با استفاده حداکثری از این امکان، برای نشر معارف دفاع مقدس تلاش کرد. شناخت ذائقه خیلی مهم است و باید تولیدات تخصصی در حوزه دفاع مقدس رقم بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقبال جوانان و نوجوانان به مکتب عاشورا و دفاع مقدس گفت: نباید از ظاهر افراد قضاوت کنیم اکثر جوانان و نوجوانان دلداده معارف عاشورا و دفاع مقدس هستند. بنده اخیراً در مسیر نماز جمعه به جوانانی بر خوردم که همگی علیرغم پوشش ظاهری متفاوت، دلداده اهل بیت و بچه هیئتی و اهل راهیان نور بودند. اینها نشانه های بزرگی برای نشر معارف دفاع مقدس است.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: برگزاری این جشنواره‌ها و دریافت محصولات و ارائه آن به مخاطب برکات زیادی دارد و این جشنواره می تواند مسیر روشنی را فرا روی متولیان قرار دهد.

ارسال نظرات