خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم (عج):

مادامی که معنویت در سپاه پویا و بالنده باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: یکی از نقاط عطف اقتدار سپاه پاسداران ایمان مستحکم پاسداران است
کد خبر: ۹۳۲۴۸۰۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان حجت الاسلام و المسلمین سید هادی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم عج گفت: در جمع پاسداران تیپ ۱۲ با اشاره به سبک زندگی امروز در جوامع بشری این نکته را مورد نظر قرار داد که بایستی جایگاه خود را بشناسیم تا بتوانیم در تلاطمات زندگی امروز ایمانمان را حفظ نمایم.

وی همچنین اظهار کرد: ورود فضای مجازی و سیل اطلاعاتی که به روش‌های مختلف هر روز ما را محاصره می‌کنند لزوم برخورداری از یک سپر امنیتی و معنوی در برابر این حجم از اطلاعات درست و نادرست را ضروری می‌نماید.

سید هادی موسوی در ادامه با اشاره به معنویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بی‌شک یکی از نقاط عطف استمرار و اقتدار نیرو‌های مسلح و به ویژه سپاه پاسداران در انجام ماموریت‌ها وجود ایمان مستحکم در نیرو‌ها ست.

وی در ادامه افزود: البته در برابر تبلیغات سوء دشمنان و نقشه‌هایی که هر روز برای ایران اسلامی و نیرو‌های انقلابی تدارک می‌بینند، متاسفانه شاید بعضی افراد در معرض امواج مخرب این تبلیغات کمی از مسیر منحرف شوند، اما شاکله و متن نیرو‌های انقلاب همچنان قوی و مستحکم است.

وی در ادامه با اشاره به معنویت در سپاه از کلام رهبر معظم انقلاب افزود: امید امام خامنه‌ای مد ظله العالی به معنویت در سپاه است یعنی ایشان استمرار و قدرت این نیرو را درسلامت ایمان می‌دانند مادامی که معنویت در سپاه پویا و بالنده باشد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه با اشاره به سپاه پاسداران و فضای معنوی موجود در این مجموعه ادامه داد: بایستی قدر حضور در این مجموعه‌ها را بدانیم چرا که انسان‌های شریفی در این لباس خدمت کرده و کار‌های بزرگی را در مقابله با استکبار انجام دادند کار‌هایی که جهانیان را به اعتراف واداشته تا جایی که سر تعظیم در برابر این همه قدرت فرود می‌آورند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که ما را در مسیر زنده و پویا نگه می دارد اعتقاد به اصل راه و روشی است که از پیشینیان و بزرگان دین برای ما به ارث مانده است ما در این راه پر تلاش، پر توان و پر قدرت حرکت خواهیم کرد و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از مسیر منحرف کند مادامی که راه را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم، لطف خداوند متعال شامل حال ما خواهد بود به شرط آنکه قدر حضور در این فضا را بدانیم و فکر، جسم و راهمان را با هر چیز بی ارزشی آلوده نکنیم.

وی در ادامه به سوالات تعدادی از نیرو‌ها پاسخ داده و خاطرنشان کرد: بایستی نظرات، پیشنهادهاوانتقاد‌ها را بشنویم و برای آن‌ها پاسخ درخور و در شان داشته باشیم چراکه همین پرسیدن هاست که باعث می‌شود به ابعاد مختلف حرکت دست یافته و در صراط مستقیم بمانیم.

سید هادی موسوی مسئول نمایندگی، ولی فقیه ضمن تشکر از نیرو‌های تیپ ۱۲ به خاطر حضور در ماموریت‌های مختلف داخلی و برون مرزی و کارنامه درخشان این مجموعه از زمان جنگ تاکنون، نیرو‌های این یگان را همواره خط شکن، دلاور وپرتلاش دانستند و توفیق روز افزون را برای آنان از درگاه خداوند مسئلت داشتند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف در پایان خاطرنشان کرد: مسیری که امروز توسط آن جان‌های شریف و خون‌های پاک ریل گذاری گردیده به دست ما رسیده تا در تداوم این راه ما نیز سهمی برای آیندگان داشته باشیم مسیری که بی شک مسیر اعتلای اسلام، ایران و ملت شریف خواهد بود و پایانش دستیابی به جامعه‌ای سراسر ایمان، عدالت وآرامش خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها