چهارمین جشنواره ملی مد و لباس ایرانی اسلامی روز دوشنبه با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان در مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۲۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمدحسین فتایی  امروز در آئین افتتاحیه جشنواره مد ولباس در لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی و لباس ایرانی اسلامی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن مد و لباس، دانشکده فنی‌وحرفه‌ای و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش‌های لباس سنتی و بومی، عفاف و حجاب، لباس اجتماع بانوان و آقایان و همچنین صنایع دستی تا روز سیزدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در پایان جشنواره نیز از طرح‌های برگزیده تجلیل خواهد شد، افزود: بر اساس رای داوران در روز اختتامیه، از طرح‌های منتخب تجلیل به عمل خواهد آمد.

فتایی با اشاره به حضور دیگر استان‌های کشور در این جشنواره، افزود: طراحان در زمینه مد و لباس از سراسر کشور در این جشنواره حضور دارند.

وی، هدف عمده جشنواره مد و لباس را گسترش و تطبیق پوشش ایرانی اسلامی با مدهای جدید و موردپسند جوانان عنوان کرد و از کیفیت بالای محصولات عرضه شده در چهارمین جشنواره ملی مد و لباس خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: امید می‌رود تولیدکنندگان نهایت استفاده از این ظرفیت ایجاد شده را ببرند، کمااینکه دوره‌های آموزشی در طی این جشنواره به صورت آنلاین و وبیناری برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات