خبرهای داغ:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غفلت بزرگ ما در ۸ سال گذشته رفتن به سمت سراب غرب بود و همسایگان خود و استعداد‌ها و ظرفیت‌های آنان درزمینهٔ تحریم شکنی را نادیده گرفتیم.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۶۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن رضایی پیش از ظهر امروز در همایش بین‌المللی قره‌باغ ۱۷ ربیع که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های امین برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با همه توان از آذربایجان و قره‌باغ دفاع کرد.

وی افزود: ارمنستان باید مابقی مناطقی را که در دسترس دارد تحویل دهد، در زمان آقای حیدر علی‌اف و با آمدن دست‌هایی پشت پرده روابط ایران و آذربایجان مقداری خدشه‌دار شد.

رضایی عنوان کرد: غفلت بزرگ ما در ۸ سال گذشته رفتن به سمت سراب غرب بود و همسایگان خود و استعداد‌ها و ظرفیت‌های آنان درزمینهٔ تحریم‌شکنی را نادیده گرفتیم.

وی با بیان اینکه دولت ارمنستان به بهانه دفاع از ارامنه قره‌باغ به این منطقه حمله کرد، گفت: بعدازآن دولت‌هایی هم که ارمنستان را به این حمله تحریک کردند او را تنها گذاشتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت برگزاری همایش بین‌المللی قره‌باغ ۱۷ ربیع تصریح کرد: از حوزه علمیه که هیچ وابستگی و گرایش سیاسی و حزبی ندارد و تنها دغدغه اسلام را دارد خواستاریم این همایش‌ها را تداوم دهد.

رضایی با تأکید بر اینکه آذربایجان فقط همسایه ما نیست بلکه یک ملت در دو کشور هستیم، گفت: ما و مردم آذربایجان یک ملت بافرهنگ و دین مشترک هستیم و نباید صرفاً به‌عنوان یک همسایه به آن نگاه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها