خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب:

جهاد علمی، فکری و فرهنگی رسالت ذاتی بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب گفت: بسیج در کنار آمادگی رزمی و دفاعی، باید فعالیت فرهنگی نیز انجام دهد چراکه جهاد علمی، فکری و فرهنگی، رسالت ذاتی بسیج است.
کد خبر: ۹۳۲۴۹۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله طالبی در آیین تکریم و معارفه رابطین نمایندگی حوزه های بسیج محلات سپاه بناب افزود: در حال حاضر دشمن با شیوه های گوناگون سعی در نفوذ فرهنگی و ایجاد شبیخون فرهنگی است چراکه می بیند ایران امروز به جزیره ثبات در منطقه تبدیل شده است که همین اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران دل دشمنان را هراسان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان طی ۴۲ سال اخیر از هر راه و روشی برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده کرده اند بیان کرد: از جمله این روش ها و ابزار دشمن تخریب بنیان فکری و اعتقادی و ارزشی جامعه و ایجاد تردید در آن ها و قداست زدائی از دین و شعائر دینی هستند.

 حجت الاسلام طالبی صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران را شهدا عنوان و اظهار کرد: این شهدا بودند که از نوجوان و جوان و پیر در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس عزیزترین هستی و خود یعنی جانشان را به کشور و انقلاب ایشان هدیه دادند تا از عزت و اقتدار امروز حاصل شود.

 وی با اشاره به نقش مهم و برجسته روحانیت انقلابی و نخبگان بسیجی این کشور در پیروزی انقلاب و عدم سکوت و سهل انگاری در مقابل این همه هجمه دشمن گفت: وظیفه ذاتی ماست که فعالیت و حضور خود را در این راستا پررنگ کنیم و دین خود را در لبیک گوئی به امام خود ادا کرده و با انواع حربه‌ها و حیله های دشمن آگاه باشیم و مقابله کنیم.

 حجت الاسلام طالبی با تاکید بر اینکه مردم انقلاب اسلامی ایران شایسته بهترین خدمات و امکانات هستند گفت: این مردم در پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و امروز در مقابل گرانی ها تورم و سایر مشکلات که از بی تدبیری برخی از مدیران حاصل شده است ایستادگی کرده و از انقلاب و هدف آرمانی خود دفاع کردند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بناب در پایان گفت: طی ۴۲ سال اخیر ملت ایران در مقابل مشکلاتی از قبیل جنگ و تورم و گرانی و همچنین تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی ایستادگی کرده‌اند اما مطمئن باشند که با ادامه این راه قطعاً پیروزی و اقتدار از آن ملت شریف ایران خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها