خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: هفتاد درصد از شهدا و جانبازان و آزادگان زن کشور در استان خوزستان به درجه شهادت یا ایثارگری رسیدند.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۱۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

به گزارش بسیج از خوزستان، عبدالرضا فرجیان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در وبینار «کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۱۱ اسفند در استان خوزستان برگزار شد، گفت: این برنامه به استقبال کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز، به همت و تلاش دستگاه‌های مختلف به ویژه استانداری، فرمانداران، ائمه جمعه، مسئولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی در سطح استان برگزار شده است.

وی گفت: استان خوزستان طلایه‌دار آمار شهدا و جانبازان زن در سطح کشور است و هفتاد درصد از شهدا و جانبازان و آزادگان زن کشور در استان خوزستان به درجه شهادت یا ایثارگری رسیدند. براساس آمار در دست، خوزستان دارای سه‌هزار و ۳۷ زن شهید، جانباز و آزاده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه برنامه ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود، گفت: این کنگره در سطح ملی ۱۹ اسفند با حضور معاون اول رئیس جمهور و دیگر مسئولان کشوری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرجیان با بیان اینکه این برنامه‌ها در آستانه ۲۲ اسفند و سالروز گرامیداشت مقام شهید است، درباره برنامه‌های بنیاد به این مناسبت گفت: برنامه‌های متعدی پیش‌بینی شده است که به دلیل وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان به صورت محدود و مجازی برگزار خواهند شد. از جمله این برنامه‌ها عطرافشانی مزار شهدا، برقراری تماس تلفنی و تصویری با خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره‌های مجازی شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها