خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از تاثیرگذاری طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت بسیجیان و کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۵۰۲۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳

 سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تاثیر باارزشی در پیشگیری از ویروس کرونا دارد که بصورت مستمر در شهرستان هندیجان با تمام تلاش مخلصانه بسیجیان و مخصوصا طرح شهید علی هاشمی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هندیجان انجام می گیرد .

وی افزود: کارهای نظارتی و حمایتی مراقبتی با جدیت در شهرستان هندیجان در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این روزهای کرونایی با تمام ظرفیت ها در حال انجام است.

 

وی بابیان رصد خودروهای غیر بومی گفت: برای انتقال ویروس منحوس کرونا در شهرستان با تلاش همیشگی بسیجیان پایگاه ها و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و نیروی انتظامی در ورودی شهرستان هندیجان فلکه لنج بصورت شبانه روز اجرا شده که از تلاش آنها دراین باره به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.

سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : ضدعفونی محیط شهرستان با تلاش گروه های جهادی بسیج در این شرایط خطرناک کرونایی در حال انجام است که موجب رضایت مندی مردم شهرستان شده است.

 

وی با اشاره به توزیع بسته های کمک معیشتی بیان کرد: در حاشیه طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همت بسیجیان خواهر و برادر شهرستان و خیرین کمک بسته های معیشتی تهیه ودر میان محرومان شهرستان توزیع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها