خبرهای داغ:

انتشار فراخوان دومین مرحله طرح جوانه در آذربایجان‌شرقی

تبریز- فراخوان دومین مرحله گرنت فناوری موسوم به طرح جوانه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌شرقی منتشر شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۰۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزار بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی  گفت: در گرنت فناوری، از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی تمامی دانشگاه های استان، مرتبط با فناوری در حوزه آی تی و آی سی تی که منجر به تولید محصول با قابلیت تجاری سازی شوند، حمایت های مالی بلاعوض می شود.

عبدالرضا واعظی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح کاربردی نمودن پایان نامه های تحصیلات تکمیلی است، افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که پایان نامه های مرتبط با دو حوزه آی تی و آی سی تی داشته باشند حتی در صورتی که در رشته مرتبط با این حوزه ها تحصیل نمی کنند، می توانند با ثبت نام در طرح گرنت جوانه از حمایت های این طرح برای انجام پروژه های خود در قالب پایان نامه های فناورانه برخوردار شوند.

وی یادآور شد: مرحله اول گرنت جوانه در سال جاری در پنج استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سمنان، فارس و مرکزی به صورت پایلوت اجرا شد و در مرحله نخست اجرای طرح در آذربایجان شرقی از چهار رساله دکتری و پنج پایان نامه کارشناسی ارشد به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون ریال حمایت مالی انجام شد.

واعظی اضافه کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از ۱۲ الی ۲۳ اسفند ماه سال جاری به وبسایت techgrant.msrt.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها