خبرهای داغ:

روایت حاج‌عباس فدایی‌دانا از امدادهای غیبی در دفاع مقدس+فیلم

همدان-حاج‌عباس فدایی‌دانا از رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس که در بخش پشتیبانی جبهه فعالیت داشت از امدادهای غیبی در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۵۱۷۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

روایت حاج‌عباس فدایی‌دانا از امدادهای غیبی در دفاع مقدس+فیلمبه گزارش خبرگزاری بسیج، حاج‌عباس فدایی‌دانا از رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس که در بخش پشتیبانی جبهه فعالیت داشت در گفت‌وگو با بسیج که به مناسبت هفته استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان همدان انجام شد، از امدادهای غیبی دوران دفاع مقدس چنین روایت می‌کند: قرار بود عملیاتی در منطقه نفت شهر اهواز انجام شود و برای ایجاد راه ارتباطی میانبر عملیات ساخت پل بر روی رودخانه برای انتقال مجروحین عملیات به پشت جبهه تیم ۶ نفره به منطقه اعزام شد.

وی با اشاره به مشکلات فنی و امکانات کم منطقه افزود: برای عملیات ساخت پل نفت شهر اهواز نیاز مبرمی به موتورهای جوش بود، که مشکل نقص فنی و روغن سوزی داشتند، اما به حول قوه الهی بدون هیچ نقصی تا عصر به نوبت جوش‌های ۱۲ متری انجام شد و مشکلی پیش نیامد.

این رزمنده دفاع مقدس عنوان کرد: یکی دیگر از عنایات الهی در این اقدام، کشش کنتورهای سه فازی بود که در حالت عادی جوابگوی سه ترانس جوش بودند اما در همین عملیات با سیم‌های موقت ۶ ترانس جوشکاری به صورت همزمان با یک کنتور بدون هیچ نقصی کار می‌کرد، بدون اینکه کابل بسوزد یا مشکل فنی پیش بیاید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار