خبرهای داغ:

توزیع روزانه ۹ تن مرغ در سطح شهرستان شاهرود

شاهرود_رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهرود گفت: روزانه ۹ تن مرغ در سطح شهرستان شاهرود انجام می شود که نیاز روزانه ۱۳ تن است و از خارج شهرستان تامین می شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۳۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴
توزیع روزانه ۹ تن مرغ در سطح شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر بشیری در نشست ستاد تنظیم بازار شاهرود در سرسرای ولایت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: توزیع ۱۵ تن شکر تا پایان هفته در سطح شهرستان شاهرود در دستور کار است.
امیر بشیری با بیان اینکه در این هفته توزیع ۸۲۸ حلب روغن جامد ۴.۵ کیلویی انجام شد، افزود: ۸۶ تن برنج هندی در سطح شهر و روستا‌ها در حال توزیع است.
وی از توزیع روزانه ۹ تن مرغ در شهرستان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: نیاز روزانه مرغ در شهرستان شاهرود ۱۳ تن است که این نیاز در روز‌های عید به ۲۵ تن افزایش خواهد یافت.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود ادامه داد: در چند مرحله مرغ مورد نیاز بازار شاهرود از خارج شهرستان تامین شده این در حالی است که فقط مرغداری روستای دهملا روزانه ۱۴ تن مرغ تولید می‌کند.
بشیری با بیان اینکه مرغ در سطح شهرستان به طور متوازن توزیع می‌شود، تصریح کرد: باید هماهنگی بیشتری با پشتیبانی امور دام ایجاد شود تا ابتدا سهمیه شهرستان محقق شده سپس مازاد مرغ تولیدی به شهر‌های دیگر انتقال داده شود.
وی با اشاره به اینکه ۸۷۰ حلب روغن جامد و ۱۰ تن روغن مایع آماده توزیع است، افزود: این مقدار روغن تا پایان هفته در شهر و روستا‌های شهرستان توزیع خواهد شد.
حامد غیاث الدین، بخشدار بخش مرکزی هم در این نشست گفت: از ابتدای بهمن ماه تاکنون در سه مرحله بیش از ۱۷ تن شکر در بخش مرکزی شهرستان شاهرود توزیع شد.
وی از توزیع چهار تن برنج هندی در سه روستای این بخش خبر داد و افزود: به علت کیفیت پایین این نوع برنج با استقبال خوبی برای خرید مواجه نشد.
غیاث الدین با بیان اینکه ۴.۵ تن تخم مرغ در این بازه زمانی توزیع شد، اظهار داشت: طی یک ماه گذشته بیش از ۱۵ تن مرغ در بخش مرکزی توزیع شده است.
بخشدار مرکزی شاهرود با اشاره به اینکه بیشترین مطالبه مردم در این بخش، توزیع روغن است، افزود: در یک ماهه گذشته هیچ نوع روغنی در بخش مرکزی توزیع نشده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها