یادگاری گفت: از تعداد ۴ هزار و ۵۳۰ خدمت، دو هزار و ۶۷۱ خدمت در دستگاه‌های اجرایی کشور کاملا الکترونیکی شده و خدمات از طریق الکترونیکی به مردم ارائه می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۴۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، رقیه یادگاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی گفت: میز خدمت با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم و افزایش سهولت دسترسی به این خدمات دی ماه امسال به این استان ابلاغ شد. 

وی افزود : طرح میز خدمت با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی به مردم و افزایش سهولت دسترسی به این خدمات دی ماه سالجاری به استان مرکزی ابلاغ شد. 

وی اظهار کرد: در راستای تقویت دولت الکترونیک این طرح در ۲۴ دستگاه اجرایی و ۷۲ نوع خدمت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد که خوشبختانه استان مرکزی عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: ۵ هزار و ۷۵۲ خدمت شناسه‌دار وجود دارد که از این تعداد ۴ هزار و ۵۳۰ خدمت قابلیت الکترونیکی‌شدن وجود دارد و باقی آنها خدماتی هستند که باید حضوری به مردم ارائه شود و نسبت به ارائه کیفی هردوی آنها برنامه ریزی جدی در حال انجام است.

وی گفت: از تعداد ۴ هزار و ۵۳۰ خدمت نیز، دو هزار و ۶۷۱ خدمت در دستگاه‌های اجرایی کشور کاملا الکترونیکی شده و خدمات از طریق الکترونیکی به مردم ارائه می‌شوند.

یادگاری اضافه کرد: در سامانه ملی خدمات دولت به آدرس www.mardom.ir این تعداد خدمات به مردم معرفی می‌شوند و از طریق همین سامانه می‌توان از یک هزار و ۲۰۰ خدمت از خدمات دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد. 

وی خاطر نشان کرد: طرح مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی شامل مدیریت مصرف انرژی، آب، مواد اولیه، تجهیزات و کاغذ و کاهش مواد اصافی و زائد و بازیافت آنها سالجاری در ۵۲ دستگاه اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد ۲۵ دستگاه ضعیف، ۹ دستگاه متوسط و ۱۵ دستگاه دیگر نیز خوب ارزیابی شدند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات