استاندار مرکزی عنوان کرد

دستگاه‌های اجرایی به سمت افزایش راندمان بهره‌وری و مناسب سازی حرکت کنند

آقازاده گفت: حرکت دستگاه های اجرایی به سمت افزایش راندمان و بهره وری و مناسب سازی باشد چراکه با تحقق بهره وری می توان به شاخص های مدیریت سبز دست یافت.
کد خبر: ۹۳۲۵۲۵۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر امروز در شورای راهبردی و توسعه مدیریت استان گفت:در مسئله بهره وری و ارزیابی مدیریت شاخص نباید تنها منتظر دستگاه های ملی باشیم چراکه اینگونه نمی توانیم به ارزیابی واقعی دست پیدا کنیم و نیاز است نگاهمان به ارزیابی استانی باشد.

وی افزود: نیاز است یک کارگروه تخصصی مشترک با حضور چند دستگاه در استان تشکیل شود و در طول سال ارزیابی بر اساس قانون برنامه و سایر مصوبات و قوانین دستگاه های مرتبط ارزیابی شوند.

استاندار مرکزی بیان کرد: موضوع بهره وری یک مسئله بسیار مهم است و باید همه شاخصه های هر دستگاه مورد ارزیابی قرار گیرد تا هم بتوانیم برای تحقق اهداف دولت موثر باشیم و هم رضایت شهروندان را بهتر کسب کنیم.

وی گفت: استان مرکزی در مسئله عملکرد در خصوص حقوق شهروندی به رتبه دوم در کشور دست پیدا کرد و این قابل تقدیر است که باید ادامه دار باشد.

آقازاده با بیان اینکه در مسئله مناسب سازی معابر و اماکن دولتی امروز مشکلات جدی وجود دارد،افزود: اگرچه اقداماتی انجام شده اما کافی نیست چراکه با استاندارهای لازم هنوز فاصله زیادی داریم و لذا باید در خصوص مناسب سازی و بهره وری بیشتر کار کنیم و این نیازمند تشکیل یک کارگروه تخصصی ارزیابی دقیق است.

وی تأکید کرد: نیاز است در سال آینده تیم هایی برای بررسی ارزیابی تشکیل شوند و دستگاه ها را از نگاه استانی ارزیابی کنند که البته نظر مردم استان هم بسیار مهم است.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط ضعف در راستای رسیدن به استانداردهای بهره وری و مناسب سازی در سال آینده باید یک اولویت مهم باشد و با توجه به ظرفیت ها و توانمندی هایی که وجود دارد باید این کار به درستی انجام شود و این لازمه نگاه دقیق و کارشناسی است که باید در راستای انجام تکالیف و وظایف دستگاه ها نظارت شود و این قطعا با واقعیت ها بیشتر سرو کار دارد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار