خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۲ مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های اهواز و آبادان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۳۷۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در نشست قرارگاه استانی مقابله با اپیدمی ویروس کرونا که با حضور اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: 2 مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های اهواز و آبادان تشکیل می‌شود.

وی افزود: شرایط استان از حیث شیوع بسیار گسترده کرونا در یک شرایط بحرانی است، جمعیت علاوه بر اجرای گسترده تر طرح ناظران سلامت ، خدمت به بیماران بستری در بیمارستان ها از طریق اعضای کانون های طلاب هلال‌احمر ، خدمات آزمایشگاهی تست PCR و غربالگری را ارائه می‌دهد.

خدادای با اشاره به برپایی مرکز نقاهتگاهی گفت: جمعیت برای کاهش فشار بر روی کادر درمان بیمارستان ها دنبال برپایی مراکز نقاهتگاهی است.

وی بیان داشت: جمعیت هلال احمر دنبال راه اندازی سریع 2 مرکز نقاهتگاهی بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان های اهواز و آبادان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:لازم است برای رویارویی با هر شرایطی آمادگی لازم را داشته باشیم چرا که امکان دارد در روزهای آینده شدت و اوج‌گیری این بیماری در این پیکی که ایجاد شده است به اوج خود نزدیک شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تحقق و یاعدم تحقق پیش بینی ها و احتمالات مربوط به وضعیت آینده خوزستان در بحث شیوع بیش از پیش ویروس کرونا، به تلاش همگانی مردم و مسئولان بستگی دارد.

این مقام مسئول بیان د اشت: اگر ما مداخله مناسب و مطلوبی داشته باشیم ،مدت زمان پیک کمتر ‌و روندی نزولی شکل خواهد گرفت ولی اگر مداخله مناسبی نسبت به شرایط نداشته باشیم مدت زمان پیک طولانی تر و با فرهای مرتفع تر خواهد بود و احتمال خواهد داشت خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

خدادادی اظهار داشت: ضروری است با تمام توان تلاش‌کنیم با موثرترین راهکارهای موجود فضایی را فراهم سازیم تا در آخرین روزهای قرن حاضر شرایط را از حالت بحرانی و قرمز خارج کرده و پس از کنترل ،پایدار کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها