خبرهای داغ:
با میزبانی خوزستان؛

برگزاری همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی به صورت مجازی

همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی با تاکید بر قرآن و روایات فردا پنج‌شنبه ۱۴ اسفند به میزبانی معاونت فرهنگی اوقاف خوزستان به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۵۴۹۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه در این همایش سعی شده چالش‌ها و راهکار‌های توسعه بقاع متبرکه به قطب فرهنگی بررسی شوند گفت : این همایش فردا (پنجشنبه ۱۴ اسفند) ساعت ۹ صبح به صورت مجازی برگزار می‌شود.
برگزاری همایش ملی وقف و توسعه اجتماعی به صورت مجازی
حجت الاسلام فائز فائزی با اشاره به اینکه ورود به این همایش مجازی برای عموم رایگان و آزاد است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش از طریق نشانی www.skyroom.online/ch/okhconf در این همایش شرکت کنند.

وی با بیان اینکه همایش وقف و توسعه اجتماعی با همکاری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود اضافه کرد: پیش از این سعی براین بود که این همایش به صورت حضوری برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به برگزاری مجازی این همایش هستیم.

فائزی گفت: همچنین در همان روز میزبان برگزاری آزمون داوران مسابقات قرآن هستیم که ۳۶ نفر از قرآنیان خوزستانی در این آزمون شرکت خواهند داشت، این آزمون در حرم علی بن مهزیار اهوازی ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار