استاندار مرکزی:

تقویت فضای سبز استان راهبردی اولویت‌دار است

آقازاده ضمن استقبال از اجرای طرح «نهال هم‌عهدی با شهدا» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی گفت:تقویت فضای سبز این استان راهبردی اولویت‌دار است.
کد خبر: ۹۳۲۵۶۹۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین کاشت درخت در آیین اجرای طرح «نهال هم‌عهدی با شهدا» در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در هفته منابع طبیعی عملیات جنگل کاری یک هزار هکتاری با مشارکت دستگاه های متولی انجام می شود که قطعا آثار و برکات بسیاری در سطح استان خواهد داشت.

وی افزود: در شهر اراک در راستای تقویت فضای سبز و کمتر شدن آلاینده ها و ریزگردها اقدامات قابل توجهی در حال انجام است که غرس ۵۰۰ هزار درخت در دستور کار قرار گرفته که اگر هر شهروند یک درخت غرس کند قطعا می تواند در راستای کاهش آلودگی هوا موثر باشد.

 استاندار مرکزی بیان کرد: همچنین اداره کل منابع طبیعی بیش از ۲ میلیون درخت آماده کرده که در هفته منابع طبیعی در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی گفت:  تقویت فضای سبز این استان راهبردی اولویت‌دار است و تدابیر لازم به‌منظور درختکاری در طول هفته منابع طبیعی اندیشیده شده است.

آقازاده خاطر نشان کرد:  بهره‌برداری از طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری در منطقه دره گردو اراک با حضور وزیر جهاد کشاورزی ۱۶ اسفندماه جاری یکی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات