خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو:

روحانیان در تحقق اهداف انقلاب مسئولیت خطیری دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت: تداوم انقلاب و نظام اسلامی جز با حضور روحانیت اصیل و حوزه های علمیه ممکن نخواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۳۲
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، حجت الاسلام کاظم ابدالی در نشست علما وروحانیون و طلاب حوزه علمیه حضرت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: تداوم انقلاب و نظام اسلامی جز با حضور روحانیت اصیل و حوزه های علمیه ممکن نخواهد بود.

به گفته وی بن مایه انقلاب مردم ایران، دینی و اسلامی است و طلایه دار این حرکت بی نظیر در تاریخ، حوزه های علمیه و به طور خاص روحانیت اصیل بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه ما در این نظام و مولد و موجد آن است، لذا با نگاهی گذرا به فرایند پیروزی انقلاب اسلامی می توان به بداهت ادعا حکم داد انقلاب اسلامی تبلور ویژه روحانیت در عرصه های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: تردیدی نیست که حوزه های علمیه و علما در طول تاریخ اسلام و تشیع مهم ترین پایگاه محکم اسلام در برابر حملات و انحرافات و کجروی ها بوده اند و امام (ره) در منشور روحانیت با صلابت مدعی می شوند.

ابدالی تاکید کرد: به یقین شهادت می دهم که اگر افرادی غیر از روحانیت جلودار حرکت انقلاب و تصمیمات بودند امروز جز ننگ و ذلت و عار در برابر آمریکا و جهان خواران و جز عدول از همه معتقدات اسلامی و انقلابی چیزی نمانده بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار