سعید زعفری هشجین
در تداوم رزمایش کمک مومنانه و به‌مناسبت روز احسان و نیکوکاری، با همکاری بسیج سازندگی پارس‌آباد، موسسه خیر مهندسین اویم و کمیته امداد امام(ره)، یک خانه محروم در پارس‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۵۸۴۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

محرومیت‌زدایی آرمانی‌ترین رویکرد انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسن نوری عصر امروز در حاشیه آیین افتتاح خانه محروم اظهار کرد: در تداوم رزمایش کمک موئمنانه و به‌مناسبت روز احسان و نیکوکاری، با همکاری بسیج سازندگی سپاه پارس‌آباد، موسسه خیر مهندسین اویم و کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک خانه محروم با صرف اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان در محله ایثارگران پارس‌آباد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: مساحت این خانه ۸۰ متر مربع بوده که در اختیار یک خانواده که منزلشان در اثر فرسودگی از بین رفته بود، قرار گرفت.

فرمانده سپاه پارس‌آباد بیان کرد: موسسه خیریه مهندسین اویم با همکاری بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس‌آباد عملیات اجرایی احداث واحدهای مددجویی را بدون نقص انجام داده و هیچ ایرادی از لحاظ استحکام و مقاومت در واحدهای احداث شده وجود ندارد.

محرومیت‌زدایی آرمانی‌ترین رویکرد انقلاب اسلامی است

نوری ادامه داد: خدمت‌رسانی به محرومان افتخاری برای مسؤولان بوده چرا که محرومیت‌زدایی آرمانی‌ترین رویکرد انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این‌که محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، گفت: با توجه به تاکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی، همه مسؤولان شهرستان و گروه‌های جهادی بسیج باید دست به دست هم داده و در رفع نیاز‌های محرومین جامعه بکوشیم.

فرمانده سپاه پارس‌آباد تصریح کرد: هر آن‌چه در مجموعه سپاه وجود دارد تماما متعلق به مردم و نیازمندان است چرا که مردم صاحبان اصلی و سرمایه‌های این نظام هستند و قطعا کمک به آن‌ها، باعث دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

نوری اظهار کرد: در آستانه عید نوروز توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه کار دیگری بود که انجام شد و امیدواریم که بتوانیم به افرادی که به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار مشکل شدند، یاری برسانیم.

ارسال نظرات