زنجان-در راستای کنگره 3535شهید استان زنجان ، جلسه ستاد اجرایی یادواره شهدای شهرستان ماهنشان با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۶۶
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در راستای کنگره 3535شهید استان زنجان ، جلسه ستاد اجرایی یادواره شهدای شهرستان ماهنشان با حضور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)، ائمه جمعه ،فرماندار و مسئولین کمیته های تخصصی ستاد شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جلسه ستاد اجرایی یادواره شهدای شهرستان ماهنشان برگزار شد

 

در این جلسه سردار جهانبخش کرمی با گرامیداشت یاد و خاطره 3535 شهید استان زنجان  با بیان خاطراتی از صحنه های نبرد و جانفشانی رزمندگان  بی ادعای استان بر جمع آوری و تدوین آثار شهدا از طرق مختلف بالاخص با مصاحبه با پدران و مادران شهدا تاکید کرد.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تکریم و تعظیم استقامت و مقاومت ملت بزرگ ایران خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی، ملتی بی نظیر در طول تاریخ است که طبق فرموده امام خمینی(ره)  ملت ایران برتر از ملت حجاز دوران حضرت رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) است.

 

این مسئول تصریح کرد: استقامت و پایداری در برابر دشمنان ثمرات بزرگی را به همراه داشته و دستاوردهای عظیمی را برای ملت به ارمغان آورده است.

 

سردار کرمی در پایان با تاکید بر گرامیداشت یاد شهدا در راستای نشان دادن راه سعادت و رستگاری،سعادت و فلاح را  در گرو استقامت و مجاهدت در راه خداوند متعال دانست.

 

گفتنی است کنگره 3535شهید استان زنجان در سال 1400برگزار می شود.

ارسال نظرات