زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در گروه همکاری و حمایت همه دستگاه‌های استان است.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۹۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی در ستاد برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان با بیان اینکه اسناد خوبی از شهدا در این بازه جمع آوری شده‌‌اند اظهار داشت: این اسناد برای نسل‌های آینده مکتوب خواهند شد و باید نسل‌های بعدی را از نظر معنوی تغذیه کنند.

برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد

 

وی تصریح کرد: 344 هزار و 959 برگ سند، 248 هزار و 622 قطعه عکس، 89 ساعت فیلم از جبهه‌های دفاع مقدس و 112 ساعت نوار کاست جمع‌آوری شده است. همچنین 576 ساعت تاریخ شفاهی، صوتی و تصویری و 4 هزار و 199 نگاتیو نیز در اختیار دبیرخانه کنگره قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ضمن ابراز امیدواری برای برگزاری هرچه بهتر کنگره، افزود: برنامه‌ریزی‌های دقیقی برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره داریم و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نیز با جدیت پای کار بیایند.

 وی عنوان کرد: فراخوان طرح‌های تبلیغاتی، تهیه و نصب تابلوهای تبلیغاتی، دیوارنویسی با موضوع ایثار و شهادت نیز باید عملیاتی شوند و در اولویت‌های ما هستند‌. خوشبختانه شهرداری زنجان هم اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

 سردار کرمی با اشاره به تعداد بالای شهدای اصناف و رتبه دوم استان زنجان از نظر جمعیتی در پشتیبانی جبهه‌های رزم، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دبیرخانه اصناف فعالیت بهتری داشته باشد و نقش شهدای اصناف را پررنگ‌تر کند.

 وی با بیان اینکه کاشت نهال یا اقدامات این چنینی همیشه انجام می‌شوند گفت: اما نکته‌ متمایز کننده سال جاری مزین شدن نهال‌ها به نام شهدا و برکاتی است که نصیب می‌شود.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌ها باید بحث اعتبار را حل کنند و باید به شکلی با ایثارگران و دستگاه‌های خود این موضوع را به تصویب برسانند که مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

ارسال نظرات