بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص):

نقش و تاثیر زنان در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت 16 اسفند ماه روز این قشر، از نقش بی بدیل و تاثیر سرنوشت ساز زنان در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف،یاد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۵۹۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت 16 اسفند ماه، روز قشر جامعه زنان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید نقش و تاثیر زنان در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، نقشی بی بدیل و سرنوشت ساز بوده است.

شک نباید کرد که این قشر تعالی بخش و موثر؛ به صورت مستقیم و غیرمستقیم در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی سهمی عظیم و به سزا داشته و دارد.

به یقین یکی از افتخارات انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه واقعی این قشر در اجتماع با حفظ شان و منزلت حقیقی در خانه و خانواده بر مبنای تعالیم روح بخش و انسان ساز اسلام است.

انقلاب اسلامی بر مبنای شعار بنیادی نه شرقی، نه غربی، راه جدیدی را در پیش روی زنان گشود که در این مسیر پر افتخار، زنان الگو و اسوه و انقلابی، جایگاه واقعی زن را در برابر دیدگاه های شکست خورده شرق و غرب به منصه ظهور می رساندند.

در همین راستا بود که نقش واقعی زنان در ابعاد مختلف و در سنگرهای والایی چون خانواده، فرهنگ، سیاست و همچنین نبرد همه جانبه با استکبار جهانی در سنگر عفاف، حجاب، حیا و عفت خود را نشان داد.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، ضمن تبریک روز این قشر، به همه زنان جامعه اسلامی بر توجه به جایگاه واقعی آنان که در شخصیت های الهی و آسمانی همچون حضرت زهرا (س)، حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب (س) تبلور یافته، تاکید می نماید.

امروز الگوی زن انقلابی برمبنای منظومه فکری انقلاب اسلامی، بیش از پیش خود را نشان داده و راهی پر افتخار را برابر این قشر والا در ابعاد مختلف گشوده است.

نگاه واقعی به زنان که ریشه در اسلام ناب محمدی (ص) دارد، به روشنی در فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) ترسیم گشته و هویت راستین زنان را در پرتو تبعیت از الگوهای جاودانه ای چون حضرت زهرا (س) حضرت خدیجه (س) و حضرت زینب (س) به آنان اعطا کرده است.

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، با گرامیداشت و تکریم این قشر انقلابی و با تبریک روز قشر زنان، به جامعه زنان کشور، بار دیگر بر گسترش ارزش های والایی چون، حفظ عفاف و حجاب و گسترش حیا و عفت در جامعه تاکید می ورزد و اذعان دارد که این ارزش ها، جزء با تکریم و توجه به جایگاه و رسالت عظیم قشر زنان بسیجی و انقلابی امکان پذیر نخواهد بود.

« والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته »

ارسال نظرات