بسیج طلاب و روحانیون استان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی درگذشت پدر شهیدان علی‌اکبر و غلامرضا رحیمی کاکلکی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حاج عبدالعلی رحیمی کاکلکی پدر شهید علی‌اکبر و روحانی شهیدغلامرضا از شهدای والامقام  استان چهارمحال و بختیاری در سن ۹۲ سالگی بر اثر کهولت سن به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

پیکر پاک و مطهر این پدر فداکار ،صبور و فداکار ، پیرغلام اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و قاری کلام وحی، قرآن در قطعه ایثارگران در گلزار شهدای شهرکرد به خاک سپرده شد.

شهید علی‌اکبر رحیمی کاکلکی ۲۰ اردیبهشت ۱۳۳۳ در شهرکرد متولد شد و ۲۳ مهرماه ۱۳۵۹ به شهادت رسید.

روحانی شهید غلامرضا رحیمی کاکلکی اول دی ماه ۱۳۴۲ در شهرستان شهرکرد متولد شد و ۳۰ مهر ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دراین زمینه سازمان بسیج اساتید،طلاب وروحانیون سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال وبختیاری پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام را با هم مرور می کنیم...

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحوم حاج‌ عبدالعلی رحیمی کاکلکی،پدر گرانقدر شهید علی اکبر و روحانی شهیدغلامرضا رحیمی کاکلکی، ازشهدای هشت سال دفاع مقدس موجب تاثر وتالم فراوان گردید.

این پدر مومن، صبور و فداکار،انقلابی و ولایی که با ایمان راسخ به آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی در طی سالیان طولانی فراق عزیزان خود را با سربلندی و عزت تحمل کرد،بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

این مصیبت را به مردم شهید پرور استان چهارمحال وبختیاری و خانواده معظم این مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت داریم.     

ارسال نظرات