خبرهای داغ:

برپایی قرارگاه مواسات مومنانه در شهرستان نجف آباد

مرحله پنجم قرارگاه مواسات مومنانه در شهرستان نجف آباد با حضور مسئولین جهت برنامه ریزی برای کمک به نیازمندان در شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۲۶۰۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام(کمک مومنانه) جهت یاری رساندن به نیازمندان با حضور امام جمعه محترم شهرستان و سایر ائمه جمعه،فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج به همراه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان،  شهردار نجف آباد و شهرداران سایر مناطق، مسئول کمیته امداد، مسئول اداره صنعت و معدن و رئیس اتاق اصناف شهرستان نجف آباد در سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد برگزار گردید.

طی این جلسه مقرر گردید تمام مسئولین نسبت به اجرای مرحله پنجم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان به منظور کمک به محرومین و نیازمندان در شهرستان که از تاریخ 20 اسفندماه و همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام آغاز میگردد و تا میلاد امام حسین علیه السلام ادامه دارد اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین مقرر گردید قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام(کمک مومنانه) در تمام شهرها با محوریت ائمه جمعه، شهرداران و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و در سطح روستاها نیز با حضور دهیاران و شورای روستا، امامان جماعت و فرماندهان پایگاههای بسیج  برگزار گردد.

در این جلسه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حسناتی،30 میلیون تومان، شهرداری نجف آباد 70 میلیون تومان و سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان 400 بسته معیشتی برای شروع اجرای این طرح کمک کردند و از کلیه مردم، معتمدین، خیریه ها، متنفذین، قرض الحسنه ها، اصناف، شهرک های صنعتی نیز درخواست میگردد کمک های نقدی خود را به مساجد و پایگاههای بسیج جهت اجرای باشکوه رزمایش مواسات مومنانه اهدا نمایند.

ارسال نظرات