خبرهای داغ:

دیدار خادم الشهدا شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر+ تصاویر

شاهرود_به مناسبت هفته راهیان نور، خادم الشهدا شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۵۷
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت هفته راهیان نور، جمعی از خادم الشهدا شهرستان شاهرود با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه و تربیت بدنی و روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود نیز حضور داشتند، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی مسئول کمیته خادم الشهدا شهرستان شاهرود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود نیز در این دیدار با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: خادم الشهدا به عنوان خدمتگذاران به شهدا باید تلاش کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه و تعمیم و گسترش یابد.
وی با اشاره به ایام کرونا و تعطیلی راهیان نور وظیفه خادم الشهدا را در این مقطع سنگین و مهم عنوان کرد و افزود: خادم الشهدا باید اکنون مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده. راهیان نور را با رفتار و عمل خود پیاده کنند.
امام جمعه شاهرود با تاکید بر اهمیت فضای مجازی و حضور در این فضا تاکید کرد: باید راهیان نور را در گستره عظیم فضای مجازی بسط و گسترش داد و از این فضا برای معرفی این فرهنگ بهره لازم و کافی را با توجه به حضور نسل جوان و نوجوان برد.
در پایان این دیدار، با شال خادم الشهدا و تندیس راهیان نور از طرف کمیته خادم الشهدا و معاونت اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود به امام جمعه شاهرود اهدا شد و ایشان به عضویت خادم الشهدا شهرستان درآمدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار