ساری-فرمانده سپاه کربلا در برنامه دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های مقاومت در شهرستان ساری،با اشاره به طرح تحول پایگاه ها، گفت: پایگاه ها باید طبق جامعه هدفی که تعیین شده کار کنند.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۰۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در برنامه دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های مقاومت در شهرستان ساری،با اشاره به طرح تحول پایگاه ها، گفت: پایگاه ها باید طبق جامعه هدفی که تعیین شده کار کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه پایگاه مقاومت نباید نسبت به مشکلات محله خود بی تفاوت باشد، افزود: فلسفه به وجود آمدن پایگاه این است که ما بتوانیم در جامعه هدف خود نسبت به مسائل اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی،سیاسی و .. دغدغه مند باشیم و در داخل مسجد قرارگاهی درست شود که بتوان به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه جامعه هدف دارای مشکلات زیادی است، خاطرنشان کرد: سمت فرماندهی پایگاه مقاومت اقتضاء می کند تا شبانه روزی برای مردم کار کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه جنس کار فرماندهی تعامل ، ارتباط،هماهنگی  و فراهم کردن مقدمات کار است، اضافه کرد: فرماندهان پایگاه باید با هئیت امنای مسجد و محله، روحانیون و ائمه جماعت تعامل داشته تا بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه عملکرد پایگاه ها و حوزه ها باید اثرگذار باشد، افزود:وظیفه وهدف پایگاه ها باید احصای مشکلات محله باشد که این در گرو تعامل با بزرگان محله است.

سردار مسلمی با بیان اینکه باید کاری کنیم که یک مشکل از مشکلات محلات کم شود، گفت:نهادینه کردن فرهنگ بسیج در محله و منطقه از وظایف مهم و اصلی فرماندهان پایگاه بوده و لذا مشارکت مردمی راه میانبری برای رفع معضلات محلات از جمله بیکاری و  مشکل های فرهنگی است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها