خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان تاکید کرد؛

اندیشه‌های اسلام ناب محمدی در جامعه عملیاتی شود

حجت الاسلام رجب پور گفت: عملیاتی کردن اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) بازگشت به منابع اصیل اسلامی، منابع وحیانی و آموزه‌های اهل بیت (ع) است.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۲۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در اهواز در خصوص تقابل میان حق و باطل در زمان‌های مختلف بیان داشت: تقابل حق و باطل از ابتدا وجود داشته است؛ حضرت ابراهیم (ع) با نمرود، حضرت موسی (ع) با فرعون، پیامبر اکرم (ص) در جبهه اصیل اسلام و ابوسفیان در جبهه باطل نمونه‌هایی از این رویارویی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به آیه شریفه فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضاً وَ لَهُمْ عَذابٌ أَلِیمٌ بِما کانُوا یَکْذِبُونَ عنوان داشت: نماد اسلام راستین و حقیقی در زمانه ما اسلامی است که ریشه در آموزه‌های نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (ع) دارد، در مقابل جبهه نفاق به قصد نفوذ وارد مجموعه اسلامی شدند همان گروهی که در سوره بقره از آن‌ها با عنوان فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ یاد می‌شود.

حجت الاسلام رجب پور در رابطه با اجرای پروژه نفوذ جبهه باطل در میان مسلمانان با اشاره به آیه شریفه وَإِذَا لَقُوا الَّذِینَ آمَنُوا قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا إِلَىٰ شَیَاطِینِهِمْ قَالُوا إِنَّا مَعَکُمْ إِنَّمَا نَحْنُ مُسْتَهْزِئُونَ تصریح کرد: افرادی با معرفی خود به عنوان مسلمان و مؤمن در خلوت با شیاطین زمان خود بیعت داشتند؛ این جریان در جامعه اسلامی همواره در جریان وجود داشته است.

وی در ادامه افزود: در گفتمان امامین انقلاب این حرکت تحت عنوان گرایش به اسلام آمریکایی مطرح شده و مقام معظم رهبری این افراد را شیعه لندنی نامید؛ یعنی کسانی که با حضور در لوای اسلام و تشیع متأثر از تفکرات اسلام آمریکایی هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به تفاوت‌های اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی ادامه داد: جریان نفاقی که تنها در زبان از ارزش‌های اسلام حمایت می‌کند؛ زیرا این افراد یا اهل نفوذند و یا حضور در لوای اسلام می‌تواند آن‌ها را به برخی خواسته‌ها و تمایلات دنیوی برساند، در مقابل اسلام ناب محمدی (ص) ریشه در آموزه‌های حیاتی و مکتب اصیل اسلام دارد.

حجت الاسلام رجب پور با تأکید بر ضرورت عملیاتی کردن اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه اظهار داشت: عملیاتی کردن اندیشه‌های اسلام ناب محمدی (ص) بازگشت به منابع اصیل اسلامی، منابع وحیانی و آموزه‌های اهل بیت (ع) است، فراگیری این مسئله به انتشار تفکر ناب، التزام عملی و تعهد با این آموزه‌های اسلامی کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: با عمیق شدن تعهد، ایمان و معرفت عملکرد ما نیز بهتر می‌شود و اسلام ناب در جامعه ساری و جاری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها