خبرهای داغ:
تبریز- احکام مسئولیتی هیئت بازبینی و انتخاب آثار هفتمین دوره جشنواره فیلم افلاکیان صادر شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۸۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی مهدی عبدالهی – دبیر جشنواره – آقایان پیمان جهانفر به عنوان رئیس هیات بازبینی و انتخاب، و علی ناصری، مقصود رحیمی، قادر حسن زاده، جواد کاظمی، حسن مختاری و مجید وحیدنیا به عنوان اعضای هیات بازبینی و انتخاب آثار، منصوب شدند.

   تیم انتخاب و بازبینی آثار، در حال بررسی و انتخاب آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بوده و بزودی آثار منتخب در سایت جشنواره، منتشر می شود.

   جشنواره افلاکیان بستری برای معرفی ظرفیت‌ها و ارزش‌های انسانی و اخلاقی انقلاب و دفاع مقدس، شناسایی و تقدیر از تولیدات فاخر سینمای کوتاه در موضوعات دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، معضلات فرهنگی و اجتماعی و ترویج نگاه مثبت و امیدوارانه در فیلم‌سازان، در پرداخت به موضوعات ملی است.

    جشنواره افلاکیان سعی دارد تا با جریان سازی فرهنگی به تولید فرهنگ و هنر متعهد و متعالی کمک کرده و با تربیت فیلم‌سازان متعهد برای نظام کادر سازی نماید.

   مهم‌ترین دستاورد جشنواره افلاکیان، کادر سازی است که این امر با تربیت فیلم‌ساز متعهد، محقق شده و بازتاب معضلات اجتماعی و انعکاس مشکلات مناطق محروم، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از دیگر دستاوردهای جشنواره افلاکیان می باشد.

   افزایش سطح فنی و تخصصی فیلم‌سازان شهرستان و حضور آن‌ها در جشنواره‌های کشوری و حتی بین‌المللی از نتایج مطلوب جشنواره افلاکیان قلمداد می شود. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها