خبرهای داغ:
مادرشهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی در یک عمل خداپسندانه ۸ سری جهیزیه لوازم اشپزخانه که هنوز استفاده نشده اند را به زلزله زدگان سی سخت اهدا کرد.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۳۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، بانو عصمت احمدیان یا حاج خانم فرجوانی، مادر دو شهید دفاع مقدس، یک دختر جانباز و مادر بزرگِ دو نوه شیمیایی، در اقدامی تمام وسایل نو و استفاده نشده خود را به زلزله زدگان سی سخت اهدا کرد.

این بانوی جهادگر اهوازی که در حال حاضر با راه‌اندازی یک کارگاه کوچک خیاطی، زمینه اشتغال را برای بیش از 10 نفر از بانوان همسایه مهیا کرده است، اقدام خود را در جهت کمک مومنانه به منطق آسیب دیده از زلزله سی سخت خواند و گفت: وقتی در تلویزیون مشکلات مردم زلزله زده را دیدم که در چه شرایطی به سر می‌برند، تصمیم گرفتم تمام لوازمی داشتم و استفاده نشده بودند و هنوز در کارتون خود بودند، را به مردم آسیب دیده بدهم.

حاج خانم فرجوانی در خصوص توزیع این اقلام افزود: برای توزیع این وسایل منتظر کسی یا ارگانی نمونم که با کاغذ بازی‌های اداری، توزیع را به تاخیر بیاندازند، خود با خودرو سپاه به آن منطقه خواهم رفت و اقلام را به دست مردم زلزله زده خواهم رساند.

 

این مادر شهید تاکید کرد: اگر بخواهیم چیزی را در راه خدا بدهیم، باید بهترین آن باشد، من هم لوازم دست نخورده که سالها در خانه من بلا استفاده بودند را برای اهدا به مردم سی سخت آماده کرده‌ام که با هماهنگی بچه‌های سپاه، به منطق زلزله زده خواهیم رفت و اقلام را به مردم آسیب دیده از زلزله خواهم داد.

مادر شهیدان فرجوانی از مادران مومن و انقلابی خوزستانی است که علاوه بر اینکه فرزندان عزیز خود را در راه خدا فدا کرده است امروزه نیز در تمامی مجامع و فعالیت‌های خیریه در کنار جوانان انقلابی حاضر است و آنان را تشویق کرده و به آنان روحیه می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها