خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان از افتتاح پنج پروژه عمرانی در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۷۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷

 به گزارش خبرنگار بسیج، سرگرد مصطفی مجدی نسب عصر امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح پنج پروژه عمرانی بخش شعیبیه شوشتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت مبعث پیامبر (ص) در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر شروع عملیات اجرایی دو هزار مترمربع برای احداث مدرسه و چند باب مسکن برای محرومان شعیبیه آغاز شد؛ همچنین سه باب خانه عالم و دو پل ارتباط روستایی در شعیبیه شوشتر افتتاح شدند.

وی بر اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رفع محرومیت‌زدایی در مناطق محروم تأکید کرد و افزود: در بخش شعیبیه شوشتر خدمات مختلفی در عرصه‌های اشتغال‌زایی، عمران، زیرساخت‌های فرهنگی تعلیم و تربیت و همچنین سلامت بهداشت ارائه می‌شود.

سرگرد مجدی نسب در ادامه به توزیع ۲۰ سری جهیزیه به نوع عروسان این بخش اشاره کرد و گفت: این زوج‌ها تحت پوشش کمیته امداد هستند و این جهیزیه‌ها با مشارکت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اهدا شدند.

وی همچنین به پروژه آب‌رسانی به ۳۳ روستای بخش شعیبیه اشاره کرد و خبر داد: فاز اول اجرایی پروژه آب‌رسانی در این ۳۳ روستا آغاز شد و روند کار مورد بررسی قرار گرفت که امید می‌رود مجتمع آب‌رسانی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها