جلسه قرارگاه شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ با حضور اعضاء قرارگاه و مربیان و سرگروهها برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۵۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قرارگاه شجره طیبه صالحین بسیج شهرستان کوهرنگ با حضور اعضاء قرارگاه و مربیان و سرگروههای حلقه های شجره طیبه صالحین در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوهرنگ در این جلسه ضمن جمعبندی مطالب و تشکر از زحمات اعضای شبکه مدیریتی صالحین بیان کرد: کار تربیتی باید بصورت روش مند و تشکیلاتی باشد تا نتیجه خوبی بدهد. همچنین ریزش و رویش می بایست در تغییرات موثر و نمایان باشد، بدین منظور که اگر سرگروه صالحین بدلایلی نتوانست به فعالیت تربیتی ادامه دهد، باید در اسرع وقت فرد کیفی و مسلط به امور صالحین را جایگزین وی کرد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی اضافه کرد:  اگر در راس کار تربیتی طلبه باشد، خروجی بهتری خواهد داشت، مع ذلک کمک موثری در ساختن جامعه اسلامی دارد. لذا این وضعیت ایجاب می کند که به سراغ طلاب وروحانیون، که قشر و سرمایه ارزشمند انقلاب هستند برویم.

وی در ادامه عنوان کرد: کل جلسات و مجامع برگزار شده در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج بستگی به نحوه تشکیل حلقات صالحین(متربیان)دارند، پس باید در حفظ  و سپس تداوم تشکیل آن سعی و تلاش کنیم.

موسایی در پایان با یادآوری اهداف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همچنین می بایست محور اصلی اجرای تمامی فعالیت ها در بسیج اعم از مأموریت های محرومیت زدایی، خدمت رسانی، امنیتی و ...،  صالحین باشد، که در اصطلاح تربیتی به آن کیفی سازی حلقه های صالحین گفته می شود.

ارسال نظرات