ساری-کارشناس مسائل سیاسی گفت: جریان تحریف با حضور فراگیر و نفوذ در عرصه‌های مختلف بر افکار عمومی دستگاه محاسباتی را مختل کرده و با تولید محتوا‌های جعلی و دروغین به اغنا پردازی مخاطبان می‌پردازد 
کد خبر: ۹۳۲۶۵۱۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
مقابله با جریان تحریف در جنگ اراده‌ها
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر ،نهضت روشنگری با حضور پایوران، سربازان، بسیجیان برادر و خواهر و هادیان سیاسی در حسینیه عاشقانه ثارالله این شهرستان در چهار سطح برگزار شد.
 
محمد رضا مویدی کارشناس مسائل سیاسی در این همایش گفت: جریان تحریف سعی دارد واقعیات را واژگون نشان دهد و چنانچه جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم علیه کشور نیز شکست خواهد خورد.
 
وی  با اشاره به اینکه در واقع مقابله با جریان تحریف در جنگ اراده هاست اضافه کرد: مقام معظم رهبری واژه تحریف را به شکل شفاف در فروردین ۷۸ بیان فرمودند که همیشه شیطان در میان جماعات اهل دین از تحریف استفاده می‌کند.
 
کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: جریان تحریف در دل تاریخ نیز وجود داشته که با هدف تغییر مسیر از واقعیت به بیراهه و به سمت خواست دشمنان عمل میکند.
 
مقابله با جریان تحریف در جنگ اراده‌ها
 
مویدی  اضافه کرد: در دنیای امروز برنده‌ جنگ‌های آینده کسی است که بهترین روایات را ارائه می‌دهد، این جریان در دل جنگ نرم وجود داشته و از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به صورت گسترده به عنوان ابزار بهره می‌برد.
 
کارشناس سیاسی ضمن اشاره به اینکه جریان تحریف با حضور فراگیر و نفوذ در عرصه‌های فکری و فرهنگی و تحمیل خواسته‌های خود بر افکار عمومی دستگاه محاسباتی را مختل کرده و با تولید محتوا‌های جعلی و دروغین به اغنا پردازی مخاطبان می‌پردازد افزود: جریان تحریف با هدف قرار دادن آنچه که به عنوان قدرت اجتماعی ملت و نظام محسوب می‌شود اتکاء نظام به مردم را ضعیف و کمرنگ می‌کند تا به دنبال قطع این ارتباط که به عنوان سرمایه اجتماعی هر نظامی است پیش میرود.

مویدی در پایان خاطرنشان کرد: تحریف با روش نفوذ از طریق آسیب‌های فرهنگی اجتماعی موجود بزرگنمایی و تعمیم آن به کل نظام در راستای محقق کردن اهداف خود عمل می‌کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها