خبرهای داغ:
نهاوند-فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: پارک کرامت نهاوند مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت‌آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۶۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
پارک کرامت نهاوند با هزینه‌کرد ۸۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین افتتاح مرکز درمان، صیانت و اشتغال کوثر استان همدان در پادگان قدس شهرستان نهاوند اظهار داشت: پارک کرامت نهاوند مرکز نگهداری، بازپروری، مهارت‌آموزی و ترک اعتیاد معتادان متجاهر استان همدان است که با ۸۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته شد.

وی افزود: کار ساخت این اردوگاه در زمینی به مساحت ۵ هکتار از اسفند ماه سال گذشته به منظور زیر پوشش قرار دادن شهرستان‌های جنوبی ملایر،  تویسرکان، نهاوند و حتی اسدآباد آغاز شد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: این اردوگاه برای پذیرش ۴۰۰ معتاد متجاهر در نظر گرفته شده که در مرحله اول این طرح امکان پذیرش ۱۰۰ نفر معتاد را دارد که برای تجهیز و بهره‌برداری آن استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر همکاری و مساعدت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این اردوگاه دارای محل احیا، درمان، سم زدایی، قرنطینه، داروخانه، آزمایشگاه، آسایشگاه، حمام، آشپزخانه و غذاخوری و مجهز به سیستم گرمایشی و زیرساخت‌های برق، آب و گاز است.

سردار مجیدی با بیان اینکه این مرکز دارای بخش‌های مختلف از قبیل: پذیرش معتادان و سپس بهبودی، بازآموزی، مهارت آموزی و بازگشت آن‌ها به جامعه است، تاکید کرد: در این مرکز با برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت بهبود یافتگان را ارتقا داده و از توان بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال برای این قشر استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات