به همت قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) ۵۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهر نشتیفان خواف اهدا شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۵۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) در این مراسم گفت: فلسفه خلقت و عبودیت چیزی جز رسیدن به آرامش نیست و پایه اصلی آرامش برای بشریت ازدواج است، ازدواجی که تاکیدات زیادی از طرف همه بزرگان دین به ویژه پیامبر اکرم (ص) شده و امروز این توفیق نصیب شما عزیزان شده است.

سردار مرتضوی بیان کرد: یکی از نشانه‌های خدمت به جوانان کشورمان حل کردن موضوع ازدواج است، موضوع ازدواج یکی از مسائل مهم جوانان کشور است که هر چند بعضا متاسفانه در فراز و نشیب‌های کاذب و پوشالی دچار بعضی از مشکلات شده اند.

وی افزود: امروز احیای این سنت حسنه نبی مکرم اسلام(ص) اگر به درستی برگزار شود نه تنها که همه سایه‌های شوم، نکبت و زشت را که بر این سنت حسنه سایه افکنده از بین می‌برد بلکه زیبایی، نشاط، شادی و آرامش را به دنبال دارد.

سردار مرتضوی خاطرنشان کرد: از تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب این است که هر چه را که در توان دارید جهت رونق، ترویج و فرهنگ سازی برای ازدواج ساده، سالم و آسان و همراه با ارزش‌های این سنت حسنه در جامعه اسلامی جاری و ساری کنید لذا بر همه مسوولان فرض است که آنچه را که در توان دارند در این جهت بکارگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها