خبرهای داغ:
جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۷۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند. این دیدار باحضور فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم، طریق الحسین(ره)[شهدای حله] و لشکر بدر عراق برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار جمعی از فرزندان شهدای خوزستان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا ضمن تسلیت سالروز شهادت امام کاظم(ع)، مبعث پیامبر اکرم(ص) را تبریک گفت.

وی "صِراطَ الَّذینَ أَنعَمتَ عَلَیهِم" را یکی از آرزوهای هر انسانی برشمرد و ادامه داد: لازمه رسیدن به این مقام "وَ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ الرَّسُولَ فَأُولئِكَ مَعَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ مِنَ النَّبِیِّینَ وَ الصِّدِّیقِینَ وَ الشُّهَداءِ وَ الصَّالِحِینَ وَ حَسُنَ أُولئِكَ رَفِیقاً" است.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که جایگاه شهید و شهادت والا است که‌ خداوند "شهید" را در ردیف صالحین و انبیاء قرار داده است، افزود: از شهادت چیزی بالاتر نیست و خداوند به فرزندان و خانواده شهدا عنایت کرده پدرشان شهید شود و این مساله جای بالیدن دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که در صورت بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی به آن خواهیم بالید، گفت: 42 سال از انقلاب اسلامی گذشته و دوام انقلاب اسلامی به شخص نیست. تمام تلاش های دشمن به میدان آورده شده اما نتوانسته انقلاب اسلامی را از مسیر پر سرعت و با شتاب خود منحرف کند.

وی با بیان این‌که مسیر شهدا به حق بوده است و فرزندان آنها باید در این مسیر گام بردارند، عنوان کرد: فرزندان شهدا این سوال را از خودشان بپرسند که اگر اکنون پدرم بود چه کاری انجام می داد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که کارگروه‌های مختلف به میزان 80 کارگروه بناست تشکیل شود که تا این نقطه فاصله وجود دارد، خاطرنشان کرد: درخصوص ایجاد تشکل‌ یا کارگروه از جمله فرزندان شاهد و ایثارگران، دبیرخانه‌ای تشکیل شود و خود فرزندان شهدا فعال شوند، دبیر نیز مصوبات را پیگیری و بنده نیز حمایت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که انتخابات آینده اعم از ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بسیار با اهمیت است، بیان کرد: باید بدانیم که انتخابات در کشور بیشترین اثر را در مدیریت‌ها برعهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها