خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خبرداد:

کاشت نهال در شهرستان هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از کاشت نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی در ناحیه و حوزه خواهران خبرداد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۸۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

 سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی، تعدادی انواع اصله نهال با تلاش اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان هندیجان به ناحیه سپاه اهداء شد که به همین منظور تعدادی در ناحیه و حوزه خواهران کاشته شدند.

 وی افزود: طبق صحبت های رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری هندیجان بیش از ۲۰۰۰اصله انواع نهال در میان ادارات شهرستان ازجمله ناحیه سپاه توزیع شد که از تلاش رئیس و پرسنل این اداره تقدیر می شود.

وی بابیان اهمیت به فرهنگ کاشت نهال گفت: انتظار می رود کاشت نهال در شهرستان نهادینه و به یک فرهنگ تاثیر گذار ترویج داده شود که در این باره همه ماها در این کار پسندیده به نوعی مشارکت داشته باشیم .

در ادامه گزارش خبری، سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب عنوان کرد : برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا ، ورودی و خروجی هندیجان با برپایی ایست بازرسی توسط نیروهای نظامی و انتظامی خودروها کنترل می شوند.

 سرهنگ دوم پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد : بسیجیان پایگاهی و بسیجیان طرح شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ناحیه سپاه هندیجان با جدیت همراه با سازماندهی و برنامه ریزی باجدیت بصورت منظم پای کار هستند که از تلاش آنها تقدیر می شود.

 در پایان مصاحبه فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در استان و شهرستان شد و از تلاش های مخلصانه کادر درمانی و پزشکی تشکر نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها