به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد:

برگزاری نشست عقیدتی با موضوع سبک زندگی اسلامی

به همت حوزه مقاومت خدیجه الکبری (س) میبد، نشست عقیدتی با حضور خانم جعفری در جمع فرماندهان و شورای این حوزه در سالن شهداء شهرستان میبد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۰۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در این نشست جعفری؛ مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا (س) میبد به شاخص‌ها و معیار‌های سبک زندگی اسلامی پرداخت و گفت: نقش زنان در تحکیم رابطه همسران غیرقابل انکار است ویکی از معیار‌هایی که باعث تداوم زندگی مشترک زوجین می‌شود مصاحبت و همراهی با همسر می‌باشد.
وی افزود: نقطه محور دایره زندگی، زن و مادر می‌باشد و مرد مظهر اقتدار و نیاز و زن مظهر ناز الهی می‌باشد و در عصر کنونی که دشمنان اسلام و انقلاب با تهاجم فرهنگی درصدد تغییر سلایق و تضعیف اعتقادات خانواده‌ها هستند، مادران نقش مهم و بسزایی در مقابله با این نقشه‌های دشمنان دارند.
مدیر حوزه علمیه حضرت زهراء (س) میبد با اشاره به بنیان جسمی زن و مرد گفت: زن شنوایی قوی و مرد بینایی قوی دارد فلذا پوشش، گفتار و رفتار ما در مقابل نامحرم نباید همراه با ناز و عشوه باشد چرا که مرد نامحرم بینایی قوی دارد و این اگر در جای خود استفاده نشود باعث ضرر‌های زیادی به بنیان خانواده می‌شود.
این نشست که با هدف ارتقای دانش و بینش بسیجیان برگزار شده بود با پاسخگویی به سوالات افراد توسط خانم جعفری خاتمه یافت.
ارسال نظرات