گردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیم

مسئولین بسیج فدراسیون های ورزشی در محل فدراسیون ووشو با رییس سازمان بسیج ورزشکاران دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۹۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، صبح امروز و در راستای هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر نهاد های ارزشی در ورزش، مسئولین بسیج فدراسیون ها به دیدار رییس سازمان بسیج ورزشکاران رفتند. 

در این دیدار که با رعایت پروتوکل های بهداشتی و در فضایی صمیمی در محل فدراسیون ووشو صورت گرفت  مسئولین بسیج فدراسیون ها به بیان مشکلات جاری و برنامه های سال آینده پرداختند. 

سپس دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران در سخنانی سرفصل های برنامه های پیش روی این سازمان را برای سال 1400 بیان کرد.

میرجلیلی ضمن تاکید بر دوری از موازی کاری با فدراسیون ها و وزارت ورزش و جوانان گفت ما به دنبال هم افزایی با مجموعه های ورزشی در کشور هستیم.

وی در ادامه افزود ماموریت بسیج حفظ و حراست از ارزش هاست ما در ورزش میخواهیم مکتب شهید سلیمانی را پیاده کنیم پس قرار نیست خطکش برداریم و افراد را جدا کنیم.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به برگزاری دومین کنگره بزرگداشت 5000 شهید  ورزش کشور در سال آینده از مسئولین بسیج فدراسیون ها خواست شهدای شاخص رشته ی خود را به مردم و به خصوص جوانان معرفی کنند تا الگویی مناسب برای آنان باشند.

در پایان این گردهمایی ضمن ایجاد هیئت اندیشه ورز، کارگروه های زیر تشکیل و اعضای آن مشخص شدند.

* کارگروه نخبگان ورزش جهت جلوگیری از انحطاط فرهنگی

  • کارگروه جهادی برای ارتباط با مردم و خدمت به آنان
  • کارگروه رصد فرهنگی در اتفاقات حوزه ی ورزش
  • کانون تخصصی بانوان جهت رسیدگی به مسائل بانوان ورزشکار
  • کارگروه تولید محتوای فرهنگی
  • کارگروه تعلیم و تربیت جهت ترویج دین و معنویت

 گردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیمگردهمایی مسئولین بسیج فدراسیون ها / میرجلیلی: در ورزش مکتب شهید سلیمانی را پیاده میکنیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار