خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس، شعار پلیس در نوروز ۱۴۰۰ را "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۸۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در جمع خبرنگاران، شعار پلیس در نوروز ۱۴۰۰ را "امنیت، سلامت و نشاط بهاری" عنوان کرد و به تشريح فعاليت هاي پليس فارس در سال 99 پرداخت.

وي با بيان اينکه سال 99 علی رغم مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان در این مدت توانستیم حدود 52 تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس در استان کشف شده است، ادامه داد: سالانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث جاده ای و شهری جان خود را از دست می دهند و خانواده های زیادی نیز داغدار می شوند بنابراین می طلبد، رسانه ها در ایجاد فرهنگ صحیح رانندگی و احترام به قوانین نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری داشته باشند.

وي، فوتی های حوادث رانندگی 7 درصد، مجروحان 15 درصد و تلفات را 21 درصد کاهش يافته عنوان  و تصریح کرد: در زمینه قاچاق کالا بالغ بر 28 میلیارد تومان کشفیات داشتیم که باندهای حرفه‌‌ای متلاشی شدند.

سردار حبيبي با بيان اينکه امسال با برگزاری 32 جلسه با مردم در مراکز مشاوره ای خوش بدرخشیم و مردم تعامل و اعتماد خوبی با پلیس داشته باشند، تأکيد کرد: در همین مدت 30 هزار فقره پرونده با 75 درصد به مصالحه ختم شد، بیان کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 میلیون و 300 هزار تماس تلفنی با 110 داشتیم که 40 درصد از این تماس ها عملیاتی بود.

شناسائي و دستگيري 130 باند سارق سابقه دار و حرفه ای که در حرکت بودند را با اشراف اطلاعاتی پلیس، 6 باند حرفه ای، سارق خودرو، کیف قاپ، سارق طلا، کاهش تعداد پرونده‌های ورود به پلیس فتا در فضای مجازی، از ديگر فعاليت هاي پليس فارس در سال 99 است که فرمانده انتظامي فارس از آن نام برد.

وي در ادامه، با هشدار به کسانی که در آیین چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، گفت: اینگونه افراد در صورت محرز شدن انجام رفتارهای ناهنجار، تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان مراجع انتظامی و قضائی خواهند بود.

سردار جبيبي گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری تا کنون بالغ بر 500 هزار عدد مواد محترقه کشف و 7 نفر از افراد اصلی را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش بسيج، در پايان اين نشست، تعدادي از کشفيات پليس در معرض ديد خبرنگاران قرار گرفت.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها