خبرهای داغ:
معاون آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی ارومیه:
معاون آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی ارومیه گفت: برپایی محافل معنوی از جمله یادواره شهدا بهترین بستر برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۳۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، محمد نجفی امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی سومین یادواره شهدای غواص در سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد، اظهار کرد: برپایی رویدادهای فرهنگی از جمله یادواره شهدای غواص بهترین بستر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه برهه میدان‌های سخت و جنگ‌های نظامی سپری شده است، ولی با این همه نباید زیاد نسبت به دشمنان و معاندان خوش بین باشیم، اضافه کرد: دشمن جنگ نرم سختی را علیه کشورمان آغاز کرده است.

این مسئول با بیان اینکه باید برای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در استان بیش از پیش تلاش کنیم، اظهار کرد: جبهه فرهنگی باید با قدرت و با تمام امکانات خود برای مقابله با ایادی استکبار جهانی وارد عمل شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی ارومیه ضمن اشاره به اینکه یادواره شهدای غواص ارومیه یک مراسم باشکوه برای جریان‌سازی و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: پیش از برگزاری این مراسم و در طول دو ماه گذشته با خانواده 31 شهید غواص سراسر استان دیدار شده است.

وی با بیان اینکه در برهه‌های زمانی مختلف با هدف آشنا کردن مردم با این شهدا برنامه‌های مختلفی را اجرا خواهیم کرد، اظهار کرد: این برنامه‌‌ها رونمایی از کتاب، برپایی شب شعر و ... را شامل خواهد شد.

نجفی خاطرنشان کرد: ما می‌خواهیم مانند همان جوان‌ها و غواص‌های دوران دفاع مقدس بر آرمان‌ها و راه شهدا پافشاری کنیم و بار دیگر سیلی محکمی به گوش دشمنان بزنیم، بنابراین برنامه‌های فرهنگی با این سمت و سو، کمترین کاری است که در حق شهدا می‌توانیم انجام دهیم.

این مسئول اضافه کرد: امروز در فضای بین‌المللی به این‌چنین جوشش‌ها‌ و ترویج ارزش‌های انقلابی نیاز داریم، و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بدانند با وجودی که 42 سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی سپری شده است ولی همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات