سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در مصاحبه ای خبری عنوان کرد: اگر مسئولان می خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید با مولفه های مکتب شهدا آشنا شوند.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۰۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مصاحبه ای خبری با بیان اینکه هر فصل شاهد برگزاری یک یادواره شهدای لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در تهران خواهیم بود، گفت: لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) در دوران دفاع مقدس و در عملیات ها افتخارات زیادی را نصیب کشورمان کرده است و با رشادت ها و شهدای این لشکر شاهد پیروزی های عظیم در مقابله با رژیم بعث بودیم.

وی ادامه داد: لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول الله (ص) بیشترین فرماندهان شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ما در هر فصل یاد و خاطره این شهدا را در تهران زنده خواهیم کرد و نمی گذاریم که راه و سیره شهدا در گذر زمان دستخوش فراموشی شود، بلکه با تداعی آن آرمان ها و اهداف برای نسل امروزی، سبک زندگی شهدا را ترویج می دهیم.

سردار حسن زاده خاطر نشان کرد: اگر مسئولان می خواهند راه شهدا را ادامه دهند باید با مولفه های مکتب شهدا آشنا شوند و یقینا مواردی همچون خدمت بی منت به مردم، حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و ولایتمداری، بصیرت انقلابی، مقابله با استکبار جهانی و … مجموعه ای از مولفه های انقلابی در راستای عمل به سیره شهداست.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در پایان گفت: یقینا اگر مردم و مسئولان کشورمان سیره شهدا را عمل کنند و آن را الگوی عمل خود قرار دهند یقینا در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد تحقق بیش از پیش آرمان های انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) و تمدن نوین اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام؛

ارسال نظرات