همکاری سپاه و کمیته امداد به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه کمیته امداد است و یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج سازندگی سپاه نیز در راستای محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۵۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  رشت، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در همایش "ایران مهربان" با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین اظهار داشت: توجه به منفعت و معیشت مردم همواره یکی از دغدغه‌های امام(ره) بود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه بهترین مردم را داریم و این مردم با وجود همه مشکلات و سختی‌ها همیشه پای کار هستند گفت: مردم در بحران کرونا با احساس مسئولیت نسبت به همنوعان خود، جلوه‌هایی از ایثار و انفاق را به‌نمایش گذاشتند و این جلوه‌ها ادامه دارد.

حبیبی عملکرد کمیته امداد در سراسر کشور و استان گیلان را در جهت تقویت و حمایت از قشر آسیب‌پذیر  مطلوب و هوشمندانه ارزیابی کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه کمیته امداد است و یکی از مأموریت‌های اصلی بسیج سازندگی سپاه نیز در راستای محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان برای محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: سپاه از همه ظرفیت‌های خود برای این اقدام خداپسندانه و جذب حامی برای ایتام استفاده می‌کند و یکی از بخش‌های مهم این حوزه فرهنگ‌سازی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج به ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش و حوزه بسیج فرهنگیان اشاره و بیان کرد: بسیج کارمندان نیز در ایام کرونا گام‌های خوبی برداشت و می‌‌توان گفت اقشار مختلف بسیج گام‌های مثبتی در جهت حمایت از کودکان و نوجوانان برمی‌دارند.

 

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات