خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در مراسم توزیع جهیزیه بین تعدادی از فرزندان دختر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در مراسم صبحگاه سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد، گفت: از سال ۹۸ اقدامات شایسته ای در راستای تامین و توزیع جهیزیه برای افراد نیازمند صورت گرفته است به طوری که تا به حال در طرح های مختلف ۵۰۰ فقره جهیزیه تهیه و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۱۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج - عید مبعث، یکی از بزرگترین عیدهای مسلمانان است. بسیاری از جوانان ایرانی این روز مبارک را آغاز زندگی خود را قرار می دهند. در روزهای و ماه هایی که کرونا به اقتصاد بسیاری از خانواده ها صدمه زده است به نوعی دختران و پسران دم بخت با برگزاری مراسم ازادواج آسان نگذاشتند که تشکیل خانواده به عنوان یکی از نهادهای مهم جامعه نیز تحت شعاع این مصیبت سخت قرار گیرد.

در این بین مردم و خیرین با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راه اندازی پویش مردمی کمک مؤمنانه در بخشی از اقدامات خود به سراغ این زوج های جوان رفته با تهیه جهیزیه در خور و شایسته آنها را با دلی خوش راهی خانه بخت کردند.
بسیجیان در پایگاه ها و مساجد به عنوان بازوی این حرکت محسوب می شدند و ارگان های مربوطه نیز از آنها حمایت می کردند. همدان استان مردم شهیدپرور یکی از استان ها پای کار در این عرصه بود.

در سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) خواهران سپاه ناحیه همدان توانستند با جمع آوری کمک های مردمی و به همت خیرین این شهرستان جهیزیه ۷ نو عروس را آماده کنند همچنین با برگزاری مراسمی جهیزیه تعدادی از فرزندان رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که این روزها با شیوع ویروس کرونا آسیب های اقتصادی را متحمل شده اند بین نوعروسان جوان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) سردار مهدی فرجی در مراسم توزیع جهیزیه بین تعدادی از فرزندان دختر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که در مراسم صبحگاه سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد، گفت: از سال ۹۸ اقدامات شایسته ای در راستای تامین و توزیع جهیزیه برای افراد نیازمند صورت گرفته است.

وی افزود: از سال گذشته تا به حال در طرحهای مختلف این اقدام بایسته انجام شده است که به ۵۰۰ فقره جهیزیه رسیده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه، چون در هفته دفاع مقدس استانی قرار گرفته‌ایم این مراسم به صورت نمادین برگزار شده است، ادامه: در این هفته یک هزار فقره جهیزیه با همکاری معاونت سرمایه انسانی بسیج توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین (ع) سرهنگ مصطفی رستمی با بیان اینکه هفته مقرر شده برای استان همدان از ۹ تا ۱۵ اسفند ماه است، گفت: در این هفته برنامه‌های متنوعی پیش بینی و انجام شده است.

در این مراسم نمادین با رمز «یا رسول الله (ص)» جهیزیه‌های آماده شده توزیع شد.
ارسال نظرات