خبرهای داغ:

کتاب "پسرم حسین" زندگی‌نامه شهید مالکی نژاد رونمایی می‌شود

مدیر اجرایی موسسه انتشارات حماسه یاران گفت: مراسم رونمایی از کتاب پسرم حسین، روایت زندگی شهید حسین مالکی نژاد در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۷۶۲
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هادی بغدادی اظهار داشت: کتاب "پسرم حسین" زندگی‌نامه داستانی شهید حسین مالکی نژاد از زبان مادر اوست که توسط «فاطمه دولتی» به نگارش درآمده و به همت انتشارات «حماسه یاران» به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به محتوای کتاب "پسرم حسین" افزود: متن صمیمی و روان کتاب خواننده را همراه خود به سال‌ها پیش، یعنی به زندگی مادر شهید قبل از ازدواج و ماجرای‌های بعد از آن و سپس شهادت این مداح نوجوان می‌برد و این درهم تنیدگی به شناخت شهید کمک می‌کند.

مدیر اجرایی موسسه حماسه یاران بیان کرد: شهید حسین مالکی‌نژاد، بلبلِ خوش‌صدای لشکر ۱۷ علی‌ابن ابی‌طالب (ع)، شهیدی عارف مسلک بود که به‌واسطه زندگی در خانواده‌ای مرید اهل‌بیت (ع)، خیلی زود راه آسمان را پیدا کرد و در ۱۷ سالگی به شهادت رسید.

بغدادی خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی کتاب "پسرم حسین" امروز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مادر شهید، همرزمان و تعدادی از مسئولین استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات