تجلیل از فرزندان شهید و جانبازان امدادگر تهران

آیین تجلیل از فرزندان شهید و جانبازان شاغل در کمیته امداد استان تهران در آستانه اعیاد شعبانه،ولادت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۲۷۸۳۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در آستانه اعیاد شعبانه،ولادت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز آیین تجلیل از فرزندان شهید و جانبازان شاغل در کمیته امداد استان تهران با حضور مدیرکل کمیته امداد استان تهران و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد.

 سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در نشست صمیمی با فرزندان شهید و جانبازان شاغل در این نهاد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،شهدای هسته ای و مدافعان سلامت را گرامی داشت.

وی، امنیت ایران اسلامی را مدیون تلاش ایثارگران و جانبازان و شهدا دانست و گفت: رزمندگان ،جانبازان و شهدا بدون هیچ گونه چشمداشتی در دفاع از میهن گام برداشتند تا ما امروز اینچنین در کمال آسایش و امنیت زندگی کنیم.

پرپنچی به بیان خاطراتی از ایستادگی و مقاومت، شجاعت و ایمان و ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان کرد: جلوه‌های ویژه ایثار و ازخودگذشتگی در جنگ فراوان است و رشادت رزمندگان، جانبازان و شهداء در هشت سال جنگ تحمیلی امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زده است .

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از فرزندان شهید و جانبازان شاغل در کمیته امداد استان تهران تجلیل کرد.

  هم اکنون دو فرزند شهید و هفت جانباز  دوران هشت سال دفاع مقدس در کمیته امداد استان تهران شاغل هستند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار