رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود، دقایقی قبل در راس یک هیات عالی قضایی وارد مازندران شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۲۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، رئیس قوه قضاییه در بیست و چهارمین سفر استانی خود صبح امروز یکشنبه ۲۴ اسفند به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی از طریق فرودگاه شهدای ساری وارد مازندران شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این سفر علاوه بر دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای اداری، مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مازندران را بررسی می‌کند.

این سفر با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی این ستاد صورت می‌پذیرد.

مازندران استان نام آور در دفاع از ارزش‌ها ، تشیع و انقلاب اسلامی است

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به مازندران در فرودگاه شهدای ساری گفت: در جریان سفر به مازندران مشکلات قضایی استان بررسی و در نشستی با نخبگان درصدد رفع مسائل و مشکلات آنان هستیم.

او افزود: قبل از سفر هیأت ۳۰ نفره از کارشناسان قوه قضاییه در استان حضور یافتند تا مشکلات اقتصادی را احصا و تصمیمات لازم اتخاذ شود و در این سفر سعی خواهیم کرد بخشی از مشکلات قضایی را در استان و بخشی هم در مرکز مورد بررسی قرار گرفته و رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه مازندران مردمانی پرتلاش دارد، مازندران را استانی نام آور در دفاع از ارزشها، تشیع و انقلاب اسلامی اعلام و ابراز امیدواری کرد این سفر برای مردم مازندران برکاتی داشته باشد.

او گفت: از اینکه سفر ما با تاخیر انجام شد و باید زودتر خدمت مردم مازندران می‌رسیدم از مردم عذرخواهی می‌کنم اما به دلیل شرایط کرونایی امکان سفر فراهم نبود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در این سفر نمی‌توانم با مردم و اجتماع عظیم مردمی دیدار داشته باشیم، گفت: ولایت‌مداری‌مازندران روایت خاص و عام است و مردمان این استان با تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید در دفاع از این کشور معروف هستند.

ارسال نظرات