چهار باب منزل مسکونی به همت گروه جهادی حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان برای نیازمندان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۴۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

صبح امروز آئین افتتاحیه چهار باب منزل مسکونی به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان با حضور مسوولان استانی برگزار شد.

در این مراسم جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه صنعتی همدان به دلیل همراهی و همکاری با گروه‌های جهادی دانشجوی این مجموعه اظهار کرد: دغدغه‌مندی گروه‌های جهادی دانشجویان دانشگاه صنعتی و شهید حاج همدانی واقعا ستودنی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

سردار مهدی فرجی خاطرنشان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی ما را به خاطرات روزهای جبهه و جنگ می‌برد که چطور رزمندگان در مناطق مختلف برای آسایش و آرامش مردم در سختی‌ها می‌جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه معتقدم روحیه جهادی و معنوی نسل امروز کم از روحیه جوانان دوران دفاع مقدس ندارد که حتی بیشتر نیز هست افزود: با حضور در بین گروه‌های جهادی جوانان گمنام و با اخلاصی را دیدم که بدون توجه به جایگاه اجتماعی خود جانانه برای خدمت به مردم در مناطق محروم پای کار بودند و به این کار افتخار می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: برای مثال جوان ۲۲ ساله دانشگاه صنعتی داخل کانال مسدود شده‌ای رفته بود که هر کسی از بوی تعفن آن تا ۱۰ متر اذیت می‌شد اما او کار می‌کرد تا مشکل روستاییان حل شود، این کار غیر از عشق به خدمت چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

وی گریزی به فعالیت‌ گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف زد و با بیان اینکه اگر نبود این اقدامات، در برخی مواقع با شرایط بسیار سختی مواجه می‌شدیم گفت: سال گذشته در حادثه وقوع سیل، مجموعه شهرداری به همراه گروه‌های جهادی عملکرد خوبی را از خود به یادگار گذاشتند و همین همت متعالی مانع از بروز سیل عظیمی در استان شد.

مسوول گروه جهادی شهید همدانی نیز با بیان اینکه خوشبختانه گروه جهادی شهید همدانی متشکل از دانشجویان دانشگاه صنعتی سال ۸۶ تا به امروز طی چند سال اخیر برنامه‌هایی متعددی داشتند اظهار کرد: این گروه‌ها هر سال چند خانه برای محرومان ساختند و با شیوع بیماری کرونا نیز در حوزه معیشت مردم اتفاقات خوبی را رقم زدند.

وحید عظیمی با اشاره به اینکه اغلب شهدا در اردوهای جهادی حضور داشتند و برای مردم کار می‌کردند و ما نیز به پیروی از آنها در این مسیر قدم برداشته‌ایم گفت: گروه‌های جهادی نفس خود را به ولی نعمت انقلاب گره می‌زنند و برای او کار انجام می‌دهند و آنجاست که احساس می‌کنند دین بیشتری به کشور و انقلاب دارند.

ارسال نظرات