خبرهای داغ:

برگزاری دو جشنواره ورزشی بسیج در شاهرود

شاهرود_ فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود از برگزاری دو جشنواره فرهنگی ورزشی در سال ۱۴۰۰ توسط این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۹۶۳
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
برگزاری دو جشنواره ورزشی بسیج در شاهرودایمان حسنی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برنامه‌های ورزشی این حوزه در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده ۱۲ برنامه ورزشی طبق تقویم مصوب شده در این حوزه در سال ۱۴۰۰ برای بسیجیان پایگاه‌ها اجرا خواهد شد که دو جشنواره فرهنگی ورزشی از آن جمله است.
وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال، فوتسال، دارت، تیراندازی، بسکتبال سه نفره، بازی‌های رایانه ای، طناب کشی و فوتبال دستی از جمله مسابقات ورزشی خواهد بود.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری فوتسال، والیبال و آمادگی جسمانی و روان شناسی ورزشی از دیگر اقدمات ورزشی در سال ۱۴۰۰ این حوزه خواهد بود.
وی به برگزاری دو جشنواره فرهنگی ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: این دو جشنواره فرهنگی ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال سه نفره، دارت، طناب کشی و بازی‌های رایانه‌ای در سوم خرداد و دهه فجر برگزار خواهد شد.
حسنی با تاکید بر اینکه ورزش سبب سلامتی جسم و روح می‌شود و دین مبین اسلام بر آن تاکید دارد بر اجرای هدفمند این مسابقات در راستای تقویت روح و جسم بسیجیان تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار