فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

موفقیت ‌آمیز بودن مرحله اول طرح شهیدسلیمانی/طرح شهیدسلیمانی یک راهبردبزرگ علیه بیماری به شمار می‌رود

سردار کریمی گفت: کاهش آسیب‌های همه‌جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مردم مهم‌ترین هدف طرح شهید سلیمانی بود که خوشبختانه در مرحله اول با موفقیت چشمگیر آن مواجه بودیم.
کد خبر: ۹۳۲۸۰۵۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای فاز دوم طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خوشبختانه ملت ایران در طول یک سال گذشته علیرغم وجود توطئه‌های دشمنان در ابعاد مختلف و شیوع بیماری کرونا با تاسی از فرهنگ انقلابی و دینی توانست سربلند بیرون بیاید و با حماسه هایی که یک نمونه آن کمک های مؤمنانه بود، در طی این مدت رقم زد توانست پیروزی بزرگی رقم بزند.

کریمی اظهار کرد: امروز پیروزی و سربلندی ملت ایران در همه ابعاد به‌وضوح قابل‌مشاهده است و این ملت عاشورایی توانسته در طول ۴۲ سال گذشته تمام راهبردهای دشمنان را در هم بشکند.

وی ادامه داد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی نهضت کمک مؤمنانه ملت ایران باروحیه انقلابی و دینی که داشتند این اقدام را به یک فرهنگ ارزشمند تبدیل کردند و به‌وضوح دیدیم که فرهنگ مؤمنانه در همه ابعاد عملیاتی شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: یکی از خدمات بزرگی که از چند ماه گذشته در مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا شروع‌شده طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی است که کارکردهای مختلف فرهنگ بسیجی و جهادی را به میدان آورد و بار دیگر کارآمدی فرهنگ و تفکر بسیج را به رخ کشاند.

وی افزود: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی علاوه بر اینکه راهگشا بودن تفکر بسیجی و جهادی را ثابت کرد به شکل نقطه‌ای توانست بیماری را در سایر نقاط شهری و روستایی کنترل کند و این کنترل نقطه‌ای بیماری برگرفته از کارآمدی نقطه‌ای پایگاه‌های بسیج هستند که به شکل مویرگی در کشور خدمات‌رسانی می‌کنند.

کریمی بیان کرد: طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی که توانست موج سنگین کرونا را زمین‌گیر کند و آسیب‌های بیماری را به شکل قابل‌توجهی کاهش دهد یک الگوی موفق و کارآمد به جهان علیه بیماری ناشناخته کرونا ارائه کرد و این به برکت نام مقدس شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: طرح شهید سلیمانی با شناسایی نقاط ضعف اقداماتی که در طی یک سال گذشته علیه بیماری کرونا به کار گرفته‌شده، امروز به یک راهبرد بزرگ و راهکار موفق علیه بیماری به شمار می‌رود و با توجه به شرایط ایام پایانی سال ادامه باقوت‌تر این طرح نیز احساس می‌شود.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های همه‌جانبه بیماری کرونا با استفاده از مشارکت و بسیج عمومی مردم مهم‌ترین هدف طرح شهید سلیمانی بود که خوشبختانه در مرحله اول با موفقیت چشمگیر آن مواجه بودیم.

کریمی یادآور شد: امروز در آستانه ایام نوروز و شرایطی که در پایان سال قرار داریم کارشناسان برجسته و نخبگان تدوین مرحله دوم طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده‌اند که  آیین‌نامه‌ها و شیوه‌های فعالیت در مرحله دوم به‌زودی در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: یکی از الزاماتی که امروز باید در سطح جامعه به آن توجه داشته باشیم انگیزه بخشی به مدافعان سلامت و بسیجیان دلاور است که از ابتدای شیوع بیماری پای‌کار بوده‌اند و بهترین افرادی که می‌توانند این کار را انجام دهند خود مردم هستند که با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها بزرگ‌ترین انگیزه را به این دو قشر فداکار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم عزیز و انقلابی استان مرکزی با همکاری و مشارکتی که با کادر درمان و اجراکنندگان طرح شهید سلیمانی انجام می‌دهند بتوانیم ایامی همراه با شادی و سلامتی داشته باشیم تا بتوان با حرکتی جهشی به سمت آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی پیش رویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات